Irvin's Park - Reisverslag uit Valemount, Canada van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu Irvin's Park - Reisverslag uit Valemount, Canada van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu

Irvin's Park

Blijf op de hoogte en volg Ellen

07 Juni 2019 | Canada, Valemount

Dag 6: vandaag een lummeldagje.
Vanmorgen 2 uur gewandeld bij Cranberry Marsh Loop. Het is een prachtig natuurgebied met vogels, eenden, muskaatratten, bevers, libellen. We hebben beide uitkijktorens beklommen en het moeras van bovenaf bekeken. Van hieruit ook een panoramisch uitzicht op de nog besneeuwde bergtoppen.
De rest van de dag heerlijk rustig aan gedaan. Gelezen. Voorbereiding voor het vervolg van onze reis. Morgen rijden we naar Clearwater, ca. 200 km. En verder met het verslag in Waarbenjij.nu. Het uploaden van foto's gaat traag.
Af en toe in het zonnetje gezeten. Gelukkig hebben we vanmorgen gewandeld, vanmiddag was het weer wisselend, van zon naar regen en een fikse hagelbui.

• 08 Juni 2019 - 10:31

Tim:

Leuke verhalen pa en ma! We reizen lekker mee! En de foto's die binnenkomen zijn prachtig!