Hiawatha RV Park naar Revelstoke Campground - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu Hiawatha RV Park naar Revelstoke Campground - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu

Hiawatha RV Park naar Revelstoke Campground

Blijf op de hoogte en volg Ellen

19 Juni 2019 | Canada, Revelstoke

Dag 18, woensdag 19 juni.
We vertrekken uit Kelowna en gaan Hwy 97A weer op. We rijden kilometers langs het Okanagan Lake.
Onderweg is er veel te zien. We rijden langs stadjes, zoals Vernon, Armstrong, Enderby.
We stoppen bij Craigellachie. Op deze plek was op 10 mei 1869 de voltooiing van de laatste verbinding in de transcendentale spoorweg. The Last Spike.
We zien wijnvelden en rijden langs talloze farms. Ook rijden we langs meren:
Ellison Lake, Wood Lake, Kalamalka Lake, Swan Lake, Mara Lake, Three Valley Lake.
Om 15 uur komen we aan bij Revelstoke Campground. Het is een regenachtige dag, maar ondanks dat maken we nog een heerlijke wandeling.
Het plaatsje Revelstoke ligt aan IeIllecillewaet in de Columbia River. Leeft van de zoutwinning en is een belangrijk treinstation voor goederenoverslag

• 20 Juni 2019 - 14:06

Bultje:

Jullie zien wel heel veel van de mooie streek. Geniet er nog maar even van. Zijn jullie voor Canada of voor Nederland bij het WK dames.